Herrer

Herregruppen 2024

Litt informasjon angående sesongen 2024.

Herrekomitéen har hatt sine evalueringsmøter etter sesongen 2023 og startet å planlegge sesongen 2024. Vi vil også for 2024 basere oss på hva som ble arrangert i 2023, men litt justeringer er vi nødt til å gjøre. Noen justeringer gjør vi etter innspill fra herrespillerne og noen gjøres etter pålegg fra administrasjonen.

Som en generell tilpasning til turneringsprogrammet i klubben får vi ikke mulighet for å arrangere samme antall turneringer som i 2023. Hvilke turneringer som vil utgå er pr. i dag ikke 100% avklart.

Vi vil kunne komme med mer informasjon etter årsmøtet og når det nærmer seg baneåpning (forhåpentligvis i mai).

Det vil ikke bli noen utskiftinger av medlemmene i herrekomittéen i år. Eneste endringer som gjøres er at Bent vil ta over økonomiansvaret for herrene igjen.