Sentral Beliggenhet for alle i Oslo og Bærum

Grini Golfklubb ligger meget sentralt til ved grensen mellom Oslo og Bærum, og er lett tilgjengelig med buss, bane, sykkel og bil.

Besøksadressen :

Griniveien 159
1359 Eiksmarka

GPS Koordinater
WGS 84: N 59° 56.016', E 10° 37.120'
WGS 84 - desimal: 59.950167 10.620003

Kollektivtransport

Bane

Ta Østerås banen (linje 2) til Eiksmarka stasjon. Følg Slettestien forbi Eiksmarka skole (skolen ligger på høyreside), videre gangveien under Griniveien der du finner golfbanen på høyre side.

Buss
Fra Skøyen stasjon:
Buss 140 til Eiksmarka stasjon. Følg Slettestien forbi Eiksmarka skole (skolen ligger på høyreside), videre gangveien under Griniveien der du finner golfbanen på høyre side.

Fra Sandvika Bussterminal:
Buss 230 til Eiksmarka stasjon. Følg Slettestien forbi Eiksmarka skole (skolen ligger på høyreside), videre gangveien under Griniveien der du finner golfbanen på høyre side.

Kjørebeskrivelser:
Fra Drammen/Asker/Sandvika:

Følg E18 og ta av til Lysaker. Følg Vollsveien til rundkjøringen på Jar der du følger Vollsveien frem til Griniveien. Ta til venstre og deretter første vei til høyre.

Fra Oslo:
Alternativ 1: Ta E18 mot Drammen, kjør av til Rv 160 ved Vækerø. Følg Vækerøveien til Røa sentrum.  Ta Rv 168 Griniveien til andre avkjøring etter Lysakerelven. Banen ligger på høyre side.

Alternativ 2: Følg Sørkedalsveien fra Majorstuen til Røa sentrum. Kjør videre rett frem på Rv 168 Griniveien og ta andre avkjøring etter Lysakerelven. Banen ligger på høyre side.

Alternativ 3: Ring 3 fra øst følges til avkjøring ved Smestad. Følg Sørkedalsveien til Røa sentrum. Kjør videre rett frem på Rv 168 Griniveien og ta andre avkjøring etter Lysakerelven. Banen ligger på høyre side.