Medlem

Medlemsfordeler Grini Golfklubb

Nedenfor følger litt info om medlemsfordeler i Grini Golfklubb! Vi setter stor pris på våre medlemmer og arbeider kontinuerlig for at vi skal ha særdeles gode medlemsfordeler!

Fordeler som kun gjelder Fritt Spill Voksen (for de fra 31 år med andel)

• 30 % avslag på alle greenfeepriser hos vår vennskapsklubb, Sandefjord GK
  • 25 % avslag på alle greenfeepriser hos vår vennskapsklubb, Kjekstad GK
  • Fast redusert pris på Tjøme GK til kroner 300,- pr 9-hull (ekskl. 23. juni tom 10. august)
  • Fritt spill på 18-hulls banen til Tyrifjord GK gjennom hele sesongen for kr. 8.250,-
  • 10 % på Thai take away fra Grini Golf Café
  • 1.000,- avslag på pakker med Protimer
  • 2 Gratis runder på Grønmo GK
  • 2 Gratis runder på Borregård GK
  • 2 Gratis runder på Trondheim GK
  • 2 Gratis runder på Kristiansand GK
  • 2 Gratis runder på Mandal GK
  • 2 Gratis runder på Haugesund GK
  • 2 Gratis runder på Groruddalen GK
  • 2 Gratis runder på Stord GK
Alle medlemsfordeler vil være gjeldene for hver sesong og kan endres ved sesongstart.

Fordeler og avtaler som gjelder alle med Fritt Spill (Barn, Junior, Ung Voksen og Voksen):
  • Booking av starttid fra 7 dager før ønsket starttid
  • Medlemmer kan være med på klubbturneringer
  • Medlemmer kan være med på klubbtreninger
  • Egne priser for Juniortrening
  • Gratis greenfee hos vår vennskapsklubb, Sandefjord GK, for alle Juniorer (0 - 19år)
  • 50 % avslag på alle greenfeepriser hos vår vennskapsklubb, Tjøme GK, for alle Juniorer (0 - 19år)
  • Ta med inntill 3 venner på samme ball med redusert pris. Kan bookes 7 dager før ønsket starttid

Greenfeemedlemmer:

• Booking av starttid fra 6 dager før ønsket starttid
  • Inntil 3 gjester på samme starttid med redusert greenfee
  • NGF-kort og Golfbox-ID, samt Forsikring i NGF
  • Medlemmer kan være med på klubbturneringer
  • Du kan bli varslet hver gang det legges ut nyhet på våre hjemmesider; Gå inn på følgende link og
    registrer deg; http://grinigolfklubb.no/bruker/registrere
  • Vi arrangerer en rekke klubbturer! På noen av turene er også golftrener med. Vennligst se under meny Medlem - Klubbturer eller ta kontakt med leder for mer info.
  • Vi arrangerer forskjellige hyggekvelder gjennom året - informasjon om dette blir lagt ut på vår hjemmeside.
  • Medlemsfordelser hos våre samarbeidspartnere

Hos Grini Kiropraktikk og Helse får alle medlemmene ved Grini Golfklubb tilbud om hjelp innen 2 arbeidsdager i normale arbeidsuker (gjelder ikke fellesferien) i tillegg til 15 % avslag på førstegangsundersøkelse hos kiropraktor og massasjeterapeut.  Timebestilling og mer informasjon finner du på nettsiden www.grinihelse.no eller ring tlf. 67 16 75 80

Grini Golfklubb er samarbeidspartner med Berg-Hansen på golfreiser. Med eller uten køller har Berg-Hansen kompetansen du trenger til markedets beste priser.  Snakk med en ekspert i dag, de beste tipsene får du her<https://www.berg-hansen.no/about/contact-us/asker-og-baerum/>.
Alle spillere tilknyttet Grini Golfklubb kan registrere seg gratis og bli kunde hos Berg-Hansen. Her får du i tillegg en rekke fordeler<https://www.berg-hansen.no/privat/bli-kunde/> når du skal på reise.

Grini GK har en sportsavtale med SAS. Bruk koden GGOLFNO for booking av sportsbilletter på sas.no.

Velkommen til oss!