Damer

12. mars blir det regelkveld for damegruppen!

Av: Trine Grønn  |  Publisert: 25. januar 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Tirsdag 12. mars kl 18-20 arrangerer vi regelkveld med Petter i klubbhuset. Og Kayse er klar med go´saker fra kafeen.

Fra 1. januar gjelder nye golfregler, og også noen nye lokale regler.  Hovedpoenget med endringene er forenklinger - som også skal bidra til raskere spill. Grini GK har nettopp lagt ut nyhet om dette på nettsiden, og der er det lenker til oversikter over de nye reglene, og til en videopresentasjon av disse. Klubben skriver at det vil bli arrangert regelkvelder utover senvinteren. Oppfordringen fra klubben er at vi alle skal bruke vinteren til å lære oss de nye reglene.

Damegruppen tar utfordringen, så til tirsdagstreffen den 12. mars kl 18-20 inviterer vi til regelkveld med Petter Skydsrud. Vi vil være der fra kl 17 for å prate litt og nyte god mat fra Kayses kafé, før regelkvelden starter kl 18.

Det ville være fint å vite omtrent hvor mange som er interessert i å delta på regelkvelden med Petter den 12. mars i klubbhuset. Send da gjerne en epost eller sms til Trine Grønn: gronntrine@gmail.com, eller sms til 91612112.

Velkommen!
Hilsen Grete, Ruth og Trine

PS: - og ikke glem at tirsdagstreffen i klubbhuset gjelder hele vinteren gjennom, kl 17-19.