Damer

Damekomiteen inviterer til golftur til Sverige

Av: Elisabeth Engum Hool  |  Publisert: 21. februar 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Hei alle sammen,
Damekomiteen inviterer til golftur til Ronnums Herregård, fredag 26. april – søndag 28. april. Ronnums Herregård ligger i nærheten av Vänersborg, 3 timer og 10 minutter fra Grini Golfklubb. Vi har bestilt to runder på Koberg Golfklubb.

Vi har mottatt tilbud på Golf pakke, som inkluderer:
  • overnatting fredag 26. april til søndag 28. april
  • frokost (lørdag/søndag) og middag u/drikke (fredag/lørdag)
  • greenfee x 2
Pris for golf pakke to netter i dobbeltrom, er SEK 3500,00 per person.
Pris for golf pakke to netter i enkeltrom, er SEK 4100,00 per person.

Vi planlegger to runder på Koberg Golfklubb lørdag 27. april fra kl. 09:30, og søndag 28. april fra kl 10:00.

Transport: Vi ønsker å vite hvem som har mulighet til å kjøre slik at vi kan samkjøre litt. De som kan kjøre, vennligst gi beskjed til Elisabeth ved påmelding.

Påmeldingen er bindende. Depositum på kr 200 pr. pers Vippses til Elisabeth, 916 43 944 ved påmelding.

Frist for påmelding, er onsdag 6. mars.

Det er litt kort frist, men dette er fordi vi ønsker å sikre at vi får plass på Ronnums Herregård.

Påmelding sendes til: elisabeth_engum_hool@msn.com Vi trenger navn, mobilnummer, og golf medlemsnr.

Vi vil veldig gjerne ha med så mange som mulig av kvinnelige medlemmer i Grini Golfklubb, så vi håper at mange av dere vil være med.

Med vennlig hilsen,
Damekomiteen, Grini Golfklubb