Damer

20.5.20: Viktige nyheter fra Damekomiteen

Av: Trine Grønn  |  Publisert: 20. mai 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Veien blir til mens vi går... Og sannelig har vi det moro underveis! Damekomitéen hadde møte etter tirsdagsturneringen i går for å ta stilling til mye som skjer nå av betydning for tirsdagsdamene.

Feil størrelse. Burde ikke brukes.
* Aller først: Takk for fantastisk oppslutning om tirsdagsturneringen! Igjen var vi 40 som stilte til start. Dessverre hadde vi også noen på venteliste. Vi skal nå prøve å sikre oss nok starttider til de kommende turneringene slik at alle kan føle seg trygg på å komme med, gitt at de melder seg på innen tidsfristen - som er kl 18 på søndag før tirsdag.

* Så er det å gratulere vinnerne og mange flere med mye bra spill i gårsdagens turnering!  I klasse A gikk de fire første på resultatlisten runden under eget par i går, og vi gratulerer Grethe Brynhildsen med en suveren seier  i klasse A med (-5).  I klasse B var det uhyre jevn spill, og vi gratulerer Kristin Bjartveit med seieren.  Hele resultatlisten kan ses HER. Premiene vil bli delt ut neste tirsdag, alternativt kunne hentes i proshop etter 26.5.

VIKTIGE NYHETER:
1. Premieutdeling og vinlotteri  etter turneringen fra og med tirsdag 26. mai! Klubben har åpnet for at vi igjen kan samles inntil 40 personer innendørs på Grini, så fra neste tirsdag håper vi at noen tar seg tid til å bli igjen til turneringen er over, og slik bidra til en sosial side ved tirsdagsturnering som vi var vant til i før-koronatider.
2.  Fast vipps-nummer fra nå av for vippsing av startkontingent kr 80,-: Fra 20.5. gjelder bare ett vippsnummer for alle tirsdagsturneringer: 916 12 112. Dette er det nå behørig orientert om under beskrivelsen av hver turnering både på nettsiden vår og ved påmelding til turneringen i golfbox. Fint om dere kan ha ordnet med dette før ankomst Grini turneringsdagen. Takk for det!
3. Ny dato for Naboturneringen på Bærum GK for medlemmer av Grini, Haga, Oslo og Bærum GK: Pga korona-situasjonen er Naboturneringen flyttet fra 30. juni til TIRSDAG 25. 8. - og som alltid, spilles den på formiddagen. Det blir da ikke arrangert dameturnering på Grini samme kveld.
4. Damekomiteen vil invitere til både turnering og sommeravslutning tirsdag 30. juni, med start kl 15.30 og buffetbespisning i kafeen etter turneringen. Mer informasjon om dette kommer etterhvert, men hold av datoen :)
5. Komiteen kommer ikke til å arrangere en golftur i høst som erstatning for Sverie-turen som måtte avlyses i vår. Vi går får at det blir mulig å få til samme opplegget i Sverige våren 2021.
6. Damekomiteen trenger 2 nye medlemmer - gjerne fra høsten av. Fint om noen som synes det er rimelig å ta i et tak for klubben og damegruppen en periode, tenker på saken  - enten fra høsten av, eller fra februar 2021. Vi  har det veldig trivelig i komiteen, så det er bare å ta kontakt med en av oss om du lurer på noe, eller vet at du har lyst til å bidra.