Damegruppens tirsdagstreff i gang!

Av: Trine Grønn  |  Publisert: 10. januar 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Trivelig oppstart av tirsdagstreffen med Grete og Ruth i klubbhuset hos Kayse, tirsdag 8. januar

Ruth og Grete har tatt et flott initiativ til hyggelig samvær i kafeen i klubbhuset også gjennom vinteren! Første tirsdagstreff den 8. januar ble veldig hyggelig, og Kayse bød på god mat og drikke til dem som ønsket det.
De vil fortsatt invitere til «åpent hus» i kafeen hver tirsdag fram mot våren. Det var 14 blide damer som kom denne gangen, og de håper det vil bli flere etter hvert.

Spre det glade budskap og få med deg flere! Kom for å slå av en prat,  og ta gjerne med håndarbeid. Kayse vil ha kaffen klar, og også noen kaker. I tillegg til den vanlige menyen vil han også lage en suppe på tirsdager. Litt å velge mellom, altså, for dem som vil ha litt mer enn en kopp kaffe.

Vel møtt til flere tirsdager.
Ses tirsdag 15. januar. Drop in mellom 17 og 19.

Hilsen Ruth og Grete.
-------------------------------------------------------------------
PS: Om informasjonsspredning - og ønsket om å nå "alle":
For at flere skal gripe sjansen til å bli med på tirsdagtreffen, må både jungeltelegrafen og spredning av nyheter lagt ut på Grinis nettsider, fungere.
Invitasjon og informasjon om tirsdagtreffen ble lagt ut som en nyhet på Grinis hjemmesider 18.11. og 8.12. De 112 personene som har registrert seg i brukerregisteret på Grinis nettside, og også krysset av for at de vil ha notis på epost ved publisering av nyheter o.l. fra damegruppen (https://grinigolfklubb.no/bruker/registrere), skal da ha fått en epost fra Grini Golfklubb på begge disse datoene. Dersom disse epostvarslene ikke har nådd deg, tross registrering i brukerregisteret og riktig avkryssing for 'damer' der, bør du sjekke om eposten fra Grini er havnet i spam-mappen i epost-menyen din: vi har hørt at det har skjedd før. Finner du ikke ut av det, så ring Trine på 91612112, så ser vi på det sammen.

Som redegjort for ved oppstart av fjorårssesongen, vil informasjon om aktiviteter i damegruppen gjennom året i all hovedsak komme ut på nettsidene til Grini. Det er flere grunner til ikke å bruke masseutsending av epost til alle de ca 360 registrerte damegolferne i Grini GK. Svært mange av dem svarte dessuten i fjorårets surveyundersøkelse at de ikke ønsker henvendelser på  epost fra damekomiteen.  Derfor vil vi avgrense informasjonsspredningen til den epostlisten som består av de 112 medlemmen av Grini GK  som har markert at de ønsker å få epost fra Grini golfklubb med beskjed om at det er lagt ut en nyhet fra damegruppen. Da er informasjonen bare et klikk unna wink
Hilsen Trine, leder av Damekomiteen