Damer

Høstens turneringsinnspurt for tirsdagsdamene

Av: Trine Grønn  |  Publisert: 14. september 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Kom og bli med på sesongens siste turneringer! Siste tellende turnering for damene spiller vi over 18 hull lørdag 5. oktober, sammen med herregruppen.

Høstværet har fart pent med damenes tirsdagsturneringer til nå. Vi har gjennomført fem turneringer, og turneringsformen har variert fra gang til gang: I tillegg til vanlig netto slaggolfturneringer, har vi hatt en bruttoslagturnering i forkant av klubbmesterskapet, en turnering med bare 3 køller og putter i bag'en, og en runde med utslag fra tee 52.
-> Korte referat med resultatene fra tirsdagsturneringene finner dere under fanen Damer på Grini GKs nettside grinigolfklubb.no

Det er 4 tellende turneringer igjen:
* De tre neste tirsdagene (17.9. , 24.9. og 1.10. ) spiller vi vanlig 9-hulls netto slaggolfturnering uten noe innlagt hokuspokus.
* Så kommer den store finalerunden, en 18-hullsturnering lørdag 5. oktober, sammen med herregruppen.  Vi setter opp rene herre- og dameflighter, og flightene settes opp ut fra plassering på sammenlagt-listen (se Order of Merit-oversikten for damene per 10.9. her).

Det betyr at det blir kjempespennende til siste hull er spilt: hvem går av med sammenlagtseier etter sesongen, og hva blir den endelige rekkefølgen på plassene bak?
Etter
turneringen lørdag 5.10. blir det premieutdeling - OG: i klubbhuset er det dekket til sen lunsj/tidlig middag for dem som bestiller det, og den bestillingen legger du inn samtidig som du melder deg på turneringen i golfbox.
Pris for deilig middag fra Kayses varierte buffet: kr 200,-

BLI MED, DA VEL!!
Lurer du på noe, ta kontakt med Trine, gronntrine@gmail.com, eller sms til 91612112.