Kjære Grini-damer: Bli med på lagturnering 22.6. og mer til!

Av: Trine Grønn  |  Publisert: 15. juni 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Damegruppens tirsdagsturneringer er for alle spillere, uansett nivå. Så hvorfor ikke bli med? Meld deg på en sosial lagturnering 22. juni, og bli med oss videre til høsten!

Feil størrelse. Burde ikke brukes.
Det at golf-Norge var turneringsstengt hele mai gjorde at vi falt helt ut av vanen med å stille på Grini for en sosial turneringsrunde golf hver tirsdag.  Men nå er vi i gang igjen - og da vil vi gjerne ha tilbake påmeldinger både fra gamle kjente og fra nye medlemmer og nybegynnere. Det å spille en tirsdagsturnering i damegruppen passer alle, uansett nivå! Er du nybegynner, vil du bli tatt godt vare på av mer erfarne spillere.
  • Den 22. juni er siste 9-hulls tirsdagsturnering før sommeren. Da legger vi opp til lagturnering, som vil si at hele laget støtter hverandre fram mot et felles resultat. Vi vil gjerne få mange flere deltakere, og oppfordrer derfor alle tirsdagsdamer til å få med seg en fersk spiller eller nytt medlem til denne sosiale turneringen. Påmelding i golfbox via lenken HER. Påmeldingsfrist søndag 20.6. kl 1800.
    - Vi skulle gjerne hatt mulighet til å traktere spillerne  med noe godt etter turneringen den 22.6., men det er usikkert om det blir lov. Så damekomiteen har bestemt at vi heller tar godt i når vi planlegger for sesongavslutning i oktober.
  • Lørdag 26. juni inviterer dame- og herregruppen til en 18-hullsturnering som en siste innspurt mot ferietid på Grini. Herrene er påmeldt i hopetall, mens antallet påmeldte damer er svært lavt. Hcp-grensen for damer er 36. Blir med, da vel!
  • Husk invitasjoner til turneringer på andre baner: Naboturnering på Haga GK tirsdag 29. juni, Damenes runde på Holtsmark GK lørdag 3.7.  og Vandrepokalturnering på Oslo GK søndag 8.8. Info og påmeldingsmuligheter HER.
Annet:
  • Om betaling av deltakeravgifter per turnering:
    • Vi ber alle sjekke i turneringsoversikten (i golfbox eller på damenes turneringsnettside) hvem som er turneringsansvarlig den aktuelle datoen, og dermed skal ha tilsendt deltakeravgiften som vipps.
    • Det holder fint å vippse deltakeravgiften i løpet av de siste to dagene før turneringen, eller senest 1 time før start. Husk å skrive datoen det gjelder i meldingsfeltet.  Da blir det lettere for mottaker å holde oversikten over hvem som har betalt for hva.
  • Det blir skrevet et kort referat fra hver tirsdagsturnering, dette finner dere under Siste nytt fra damekomiteen på nettsiden for damegruppen HER.
  • Høstsesongens første turnering blir tirsdag 10. august. Vi åpner for påmelding til alle høstens turneringer fra 21. juni.
Vi ses på Grini!
Hilsen damekomiteen