Matchplay for damer 2023 – Finalene er klare

Av: Elisabeth Engum Hool  |  Publisert: 20. september 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

I de to semifinalene møttes Inger Edvinsen mot Elisabeth Engum Hool, og Anne Christine Ingebretsen mot Maiken Solberg Olsen.

Det ble to spennende semifinaler. I den ene semifinalen gikk Elisabeth av med seieren med 1 hull opp og 0 hull igjen å spille. I den andre gikk Anne Christine av med seieren med 1 hull opp og 0 hull igjen å spille. Med andre ord, to nervepirrende matcher.

Dette fører til at årets bronse finale blir mellom Inger og Maiken, mens finalen blir mellom Anne Christine og Elisabeth. Både bronsefinalen og finalen spilles lørdag 23. september kl. 12:20 og 12:30. Vi oppfordrer alle til å møte opp og heie på årets finale deltakere.

Med vennlig hilsen,
Elisabeth Engum Hool,