Damer

Naboturneringen 2019 på Oslo GK

Av: Trine Grønn  |  Publisert: 23. mai 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Oslo GK inviterer damene i Grini, Bærum og Haga golfklubb til Naboturneringen 2019, tirsdag 25. juni, shotgun-start kl. 09.00. Påmelding i golfbox åpen 26. mai - 18. juni. Dameturneringen samme tirsdag på Grini blir da avlyst. (Bildet er tatt av fotograf Jacob Sjöman)

Den gode tradisjonen naboklubbene Oslo GK, Bærum GK, Haga GK og Grini GK har etablert, fortsetter. Grini arrangerte denne turneringen i fjor - med stor suksess. Tirsdag 25. juni skal Grini-damene derfor sette av dagen til å nyte den vakre banen ved Bogstadvannet. Shotgun-start kl 09.00.  Startkontingent kr 150,- , greenfee-pris kun kr 500,-  Påmelding i golfbox åpen 26. mai - 18. juni. Se vedlegget for mer informasjon om turneringen.

Naboturneringen er lagt til en tirsdag, og vi avlyser derfor den oppsatte turneringen på Grini GK tirsdag 25. juni: Vi regner med at de fleste av dem som deltar på tirsdagsturneringene våre, også ønsker å spille en turnering på Bogstad. Arrangementskomiteen i Oslo GK håper riktig mange Grini-damer benytter anledningen!
Hilsen damekomiteen v/Trine