Damer

Nyheter om høstsesongen 2020 for Grinis damegruppe

Av: Trine Grønn  |  Publisert: 7. august 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Tirsdag 4. august dro vi igang høstens turneringsprogram. Myk start med par-turnering med 20 deltakere i strålende sol - og bra resultater! Og: Damekomiteen har gjort noen endringer i hvordan vi gjennomfører de kommende turneringene.

Mange er fortsatt på ferie andre steder i vårt vakre land, vil vi tro, men vi ble 20 stykker på startstreken tirsdag 4. august. Vi spilte parturnering Texas scramble, og suverene vinnere ble Anne Christine Ingebretsen og Merete Johansen på -5. Gratulerer! Like bak fulgte Sidsel Line Nyquist Langmyhr og vårt aller ferskeste tilskudd til tirsdagsdamene: Silje Kaasa, på -4. Velkommen til Silje, håper spillet og premie i første forsøk  ga mersmakwink  Øvrige resultater ser dere HER.

Endring i høst i rutine for betaling av deltakeravgift:
Erfaringer fra vårsesongen gjør at vi i høst går tilbake til tidligere ordning: Deltakeravgiften per turnering skal betales direkte til den som er turneringsansvarlig for den enkelte tirsdag (eller til damegruppens bankkonto). Hvem som er turneringsansvarlig for en turnering, ser dere enkelt inne på nettsiden til Damegruppen: det er bare å klikke på riktig turneringsdato, og da kommer det opp en beskrivelse av turneringen og hvem som er turneringsleder. Som eksempel, se hva som gjelder kommende tirsdag:

Nye mål å strekke seg mot i år:
Damekomiteen har besluttet å innføre to nye premiekategorier for tirsdagsdamene i 2020: I tillegg til premiering for sammenlagtresultatet for hele sesongen (Order of merit), innfører vi nå premie til "Årets golftalent": Den som har senket sitt handicap mest gjennom sesongen, regnet fra årets første klubb- eller dameturnering, og til "Årets rookie": Den av våre nye medspillere i 2020 som har gjort det best i tirsdagsturneringene gjennom sesongen.
*Disse premiene vil bli delt ut under sesongavslutningen i klubbhuset tirdag 13. oktober (dato med forbehold), så her er det bare å legge seg i selen.

Høstens turneringer er åpnet for påmelding, så det er bare å sette av tirsdagene framover. Velkommen!