Damer

Nytt om sommeravslutningsturnering og Naboturnering

Av: Trine Grønn  |  Publisert: 28. mai 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Viktige endringer fra forrige nyhetsbrev: Naboturneringen blir likevel avholdt på Bærum GK tirsdag 30. juni. Tirsdagsdamene iniviteres derfor til sommeravslutningsturnering på Grini GK tirsdag 23. juni

Feil størrelse. Burde ikke brukes.
Denne ukens tirsdagsturnering:
Utrolige tider og ny rekord: 43 spilleglade damer fullførte tirsdagsturneringen 26. mai! Supert spillevær og en herlig grønn bane med utrolig flotte greener - all honnør til Jonathan og mannskapet hans!
Og så var det utrolig hyggelig igjen å kunne samles til premieutdeling i klubblokalet.  Så her ble det klappet for vinnerne både 19.5. og 26. 5., og sannelig var det også vin-gevinster å hente for de heldige.
Vinner i klasse A 26.5. ble Gro Hustoft (-2), og vinner i klasse B ble Siri Stiegler Pettersen (-3). Vi gratulerer!
Hele resultatlisten kan studeres HER.
- OBS: Vinnere av 1.-4. plass 19. og 26. mai som ikke var tilstede på premieutdelingen tirsdag, kan hente sin gevinst i proshop, navnet konvolutt venter.

Endringer i viktige datoer:
*Bærum GK bestemte tirsdag at Naboturneringen likevel skal gå som planlagt, tirsdag 30. juni, shotgun-start på formiddagen.
*Det betyr av vår siste tirsdagsturnering før ferien blir tirsdag 23. juni. Komiteen fikk signaler om at det er interesse for å gjøre denne tirsdagen litt spesiell, som en sommeravslutning. Vi vil derfor invitere til en sammenkomst med litt mat og drikke i klubbhuset etter turneringen den dagen, i samarbeid med Kayse. Og vi skyver da turneringsoppstart den tirsdagen litt fram i tid.
Det vil komme en invitasjon til tidlig påmelding både til turneringen og sammenkomsten etterpå, slik at vi vet hva vi skal planlegge for.
Annet: Suverene vippsere denne gangen! Fortsett gjerne sånn - og nå alltid til samme nummer, 91612112.

Ønsker alle en god pinsehelg, og vel møtt på Grini tirsdag 2.6.
Hilsen damekomiteen v/Trine