Damer

Oppstart av høstsesongen rett forut!

Av: Trine Grønn  |  Publisert: 1. august 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi håper sommeren har gjort dere alle godt, og at damene er klar for høstens første tirsdagsturnering 10. august?

Vårens turneringssesong ble veldig kort, ettersom det ikke ble gjennomført noen turneringer i mai. Det gjorde nok sitt til at vi også i hele juni var færre turneringslystne tirsdagsspillere enn forventet. For oversikt over status per dato mht  Orders of merits, kan dere sjekke det HER.

Ukene flyr fort om sommeren, men vi har fortsatt noen gode golfmåneder foran oss! Så nå vil vi i gang igjen - og vi starter opp tirsdag 10. august. Vi håper at riktig mange av dere nå går inn i golfbox og melder dere på.

Husk å sjekke hvem som er turneringsansvarlig den tirsdagen dere melder dere til, slik at dere vippser til rett person senest 1 time før din starttid. All praktisk info for hver turnering står både her på nettsiden og i golfbox.

Minner om andre klubbturneringer dere bør få med dere framover:
  • Klubbmesterskapet  helgen 21. og 22. august, informasjon og påmelding i golfbox
  • Eiksmarka Open søndag 29. august: En stor nærmiljøturnering til støtte for barne- og ungdomsarbeidet i Grini golfklubb, og åpen for alle nivåer av spillere.
  • Greenkeeepers´ revenge lørdag 11. september
Annet:
  • Invitasjon til dameturneringen Hauger Ladies, på Hauger golfklubb i Slattum, søndag 5. september. Påmelding i golfbox. Se vedlegg for mer info.
Vi gleder oss til en fin-fin golfhøst på Grini sammen med dere alle!
Ta gjerne kontakt med oss om dere har noe på hjertet.
Hilsen damekomiteen