Damer

Velkommen til avslutning for tirsdagsdamene tirsdag 15.10.

Av: Trine Grønn  |  Publisert: 3. oktober 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

En sommer blir så altfor fort til høst - og plutselig er vi der at vi må avslutte en flott sesong. Det gjør vi sammen, tirsdag 15. oktober.

TIRSDAG 15. OKTOBER KL 18 – 20
Klubbhuset på Grini. Kayses golfcafé er åpen for kjøp av det som måtte friste

Inviterte gjester:
ALLE SOM HAR DELTATT PÅ MINST ÉN TIRSDAGSTURNERING DENNE SESONGEN  - og andre som er nysgjerrig på det som skjer i regi av damekomiteen

Middag først?
Møtet begynner kl 18, men kanskje noen har lyst til å spise middag sammen i kaféen før møtet?  Noen av oss vil være på plass tidlig, og skal nyte en god thai-rett ca. kl 17.
DA ER DET FINT OM DU PÅ FORHÅND BESTILLER DET DU VIL HA, SLIK AT DE REKKER Å LAGE MAT TIL MANGE SOM KOMMER TIL SAMME TIDSPUNKT.  For bestilling, ring 902 78 761. For valg av meny, sjekk her: https://grinigolfklubb.no/cafe-proshop/meny-take-away

PROGRAM:
  1. Klubbens nye leder-duo, daglig leder Erik Holmen og klubbsekretær Stine Sophie Johnsen, vil gjerne møte damegruppen. De vil fortelle litt om seg og sine planer for klubben, og er åpne for innspill og ideer om hvordan vi sammen kan utvikle Grini golfklubb videre.
  2. Oppsummering av årets dameturneringer og klubbturneringer: Vi deler erfaringer og tanker om hvordan sesongen har vært, hva vi ønsker oss av neste sesong, og hva som kan gjøres bedre. Tilbakemeldinger med ros&ris til damekomiteen, klubben, banen, proshop og Kayses café mottas med takk.
  3. Premieutdeling for vinnerne av årets match play, og for Order of Merit - sammenlagt og  eclectic.
  4. Damekomiteen 2020. Lufting av ideer for aktiviteter og turneringsprogram for neste sesong.
  5. Meldte saker/ eventuelt: Kontakt noen i komiteen hvis dere har noe på hjertet som bør tas opp i møtet.
Fordi det er begrenset med plass i lokalene, er PÅMELDING TIL DETTE MØTET NØDVENDIG.
Påmeldingsfristen er SØNDAG 13. OKTOBER.
Meld deg på med fullt navn til Trine, enten med en sms til 916 12 112, eller på epost til gronntrine@gmail.com

VI HÅPER Å SE OG HØRE RIKTIG MANGE!

VELKOMMEN!
Hilsen Damekomitéen