Vi nærmer oss sesongslutt, damer!

Av: Trine Grønn  |  Publisert: 21. september 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Den 5. oktober er vår siste tirsdagsturnering. Som i fjor, legger damekomiteen opp til sesongavslutning samme ettermiddag.

Tirsdag 5. oktober er vår siste tirsdagsturnering. Som i fjor, legger damekomiteen opp et program for sesongavslutning samme ettermiddag. Det betyr at når vi har spilt tirsdagsturneringen ferdig 5.10., arrangerer vi umiddelbart en sesongavslutning med diverse innhold:
  • premieutdeling for vinnere av sesongens Orders of Merit og av årets Matchplay
  • kåring av årets rookie og årets klatrer
  • refleksjoner om opplegg for og gjennomføring av årets sesong, som innspill til planleggingen av neste sesong.
  • presentasjon av neste års damekomitè
  • eventuelt
Det blir mulighet for å få seg et godt mål varm mat fra Grini Golf Café rett etter innkomst av hver flight, basert på forhåndsbestilling av en av to utvalgte retter fra Kayses meny. Damekomiteen subsidierer 50% av prisen, så kun 80 kr per person betales i kafeen når dere henter maten.
På grunn av fortsatt gjeldende avstandsregler mht smittevern, er det begrenset hvor mange vi kan være i et klubbhus som er blitt vesentlig trangere pga den puttingplattingen som er satt inn. Vi har avtalt med klubben og kafeen et max-tall på 30 gjester innendørs.
Dette betyr følgende: Vi kan være så mange vi vil i selve turneringen, så bare meld dere på - men vi kan være maks 30 på samlingen i klubbhuset etterpå. Derfor:
  • Spillere som melder seg på turneringen 5.10. må også melde seg på til avslutningen etterpå. Spillerene har selvsagt prioritet foran noen som ikke har deltatt i turneringen, og skulle vi bli veldig mange, gjelder påmeldingstidspunkt.
  • PÅMELDING skjer slik: Det er lagt inn to spørsmål dere må besvare når dere melder dere på turneringen i golfbox.
  • De som allerede har meldt seg på til 5.10., kan gå inn igjen og redigere sin påmelding slik at vi får med om også de ønsker å delta etter turneringen, og hva de evt vil spise.
  • Andre som ikke kan delta i selve turneringen, men ønsker å delta i programmet etterpå, bør være der fra ca kl 17.30. Påmeldinger fra denne gruppen skjer direkte til Trine Grønn på epost gronntrine@gmail.com, eller sms til 91612112, og de får da ledige plasser etter ‘først til mølla´-prinsippet.
  • Matvalget er for alle: enten nr 11 m/scampi eller nr 12 m/kylling - Se menyen HER
 Velkommen til en fin sesongavslutning tirsdag 5. oktober!