Grini Junior Team

Foreldremøte for juniorer

Av: Erik Holmen  |  Publisert: 17. mars 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Velkommen til foreldremøte på Klubbhuset torsdag 23. mars

Vinteren er "snart" forbi og ny sommersesong er ikke langt unna. Vi inviterer derfor til foreldremøte torsdag 23. mars kl. 18:00 - 19:30 på klubbhuset!

Vi i Grini Golfklubb skal sørge for at vår arena blir fantastisk for barn og unge i året som kommer! Golfen skal handle om lek, spill og moro sammen med andre i trygge omgivelser. I tillegg skal golfspill hos oss lære juniorene å ta ansvar for seg selv og andre.
Og så skal det være lov å bli god da, om man ønsker det wink

Vi går inn i den nye sesongen med 250 barn og unge medlemmer, vel viten at dette antallet også kommer til å vokse utover året.
I fjor hadde vi hele 100 aktive juniorer i fast ukentlig trening. En aktivitet vi ønsker skal opprettholdes.
Vi skal ta vare på det gode fundamentet og videreutvikle vårt tilbud. Vi inviterer derfor til foreldremøte med informasjon, med åpenhet for innspill, ønsker og/el. behov!

Agenda:
- Ny sesong i sikte
- Aktivitetsplan 2023
- Treningstilbudet 2023
- Organisering av Barne- og Ungdomsarbeidet i Grini Golfklubb
- Ønsker og behov

Håper så mange som mulig har mulighet til å komme og ønsker alle foreldre velkommen  smiley

Juniorkomitéen