Herrer - Gruppen for alle herrespillere fra 20 år og til 99 år.

Årets Herreturneringer er slutt.

Av: Stein S. Hovden  |  Publisert: 4. oktober 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Hei alle herrespillere som har vært med på herreturneringene på onsdagene.

Dessverre ble avslutningsturneringen på lørdag 2. oktober avlyst pga.at banen måtte stenge etter alt regnværet de foregående dagene.
Vi fikk dog samlet noen av de påmeldte spillerne til en liten premieutdeling og litt mat på lørdag ettermiddag. Det var 10 spillere som kom til klubbhuset.

I år delte vi ut premier til de 12 beste i årets Order of Merits. Gå inn på resultatlisten og se om du var en av de heldige som har en premie som venter på deg. Premiene hentes på klubbhuset.

Vinneren av årets Order of Merits ble Knut Eirik Rørnes.

Vi har også kåret Årets spiller, som ble Eirik Günther-Ellefsen. Dette er basert på beste brutto score gjennom sesongen. Eirik fikk en bruttoscore på 63 slag.

Som tidligere kåret vi også Birdie kongen. Denne ble også vunnet av Eirik Günther-Ellefsen. Eirik hadde totalt 11 Birdie’r i løpet av sesongen. På de neste plassene fulgte Knut Eirik Rørnes med 10 og Anders Ø. Eknes med 9.

Det ble også delt ut premier for årets Matchplay turnering. Vinneren her var Matti Unnli foran Terje Krogh og Morten William Knudtzon.

Så får vi håpe på en full golfsesong i 2022 uten korona restriksjoner eller dårlig vær.

Herrekomitéen takker alle 94 herrespillere som har spilt en eller flere herreturneringer i løpet av sesongen. Vi helt klart den største gruppen i klubben.