Herrer

Første herreturnering for sesongen 2020.

Av: Stein S. Hovden  |  Publisert: 6. mai 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Da er vi klare for årets første herreturnering på Grini GK for sesongen 2020

Herregruppen er meget fornøyde med påmeldingene til årets herreturneringer. For dagens turnering er det 55 påmeldte og med kun 40 plasser har vi hele 15 stykker på venteliste. Så hvis du ikke kan delta i dag allikevel, er det spiller som står klare til å ta din plass. Gi beskjed så tidlig som mulig.

Til neste ukes turnering den 13. mai ser det også ut til å bli fullt, så hvis du har lyst til å være med vil de anbefales å melde seg på umiddelbart.

Hvis dette store antallet påmeldinger forsetter fremover, noe vi i Herrekomitéen håper og tror på, må vi ta en avklaringsrunde med ledelsen å se om vi kan øke antallet starttider for herreturneringene.

Vi har gjort noen endringer før årets sesong etter innspill i spørreundersøkelsen etter forrige sesong. Vi håper at disse skal gi positive utslag og gi herrespillerne enda bedre turnering, og fremdeles vise at vi er den ledende gruppen i klubben.

Vi ser også meget positivt på at det er mange nye navn på påmeldingslistene for årets turneringer, og som vanlig i herregruppen vil disse bli tatt meget gått imot.

Herrekomitéen ønsker alle en strålende golfsesong.