Herrer - Gruppen for alle herrespillere fra 20 år og til 99 år.

Info Herreturneringer Våren 2020

Av: Stein S. Hovden  |  Publisert: 22. april 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Hei alle herrespillere i Grini.Banen er nå blitt åpnet for spill og det virker som de fleste er klare for årets sesong. Dessverre råder det fremdeles diverse forhåndsregler for spill på banen.

Vi har startet en dialog med de andre gruppene, samt ledelsen for å se på mulighetene for å avvikle herreturneringene på onsdager.
Pr. i dag har regjeringen har bestemt at reglene om forbud mot idrett- og kultur-arrangementer forlenges til 15. juni.

Alle gruppene og ledelsen er innstilt på å prøve å få i gang klubbturneringene, men vi er avhengig av at golfforbundet også gir sitt samtykke til dette.

Vi vet ikke pr. i dag helt hva dette vil innebære, men Herrekomitéen ser for seg følgende alternativer:
  1. Beste tilfelle får herregruppen oppstart 6. mai 2020
  2. Vi får en utsettelse på 2-3 uker.
  3. Verste tilfelle blir at vårsesong 2020 bli avlyst. (Vi har dog satt opp fire onsdager etter den 15. juni 2020, som vi kommer til å arrangere. Men dette kun som en sosial treff for herrespillerne.)

Vi vil komme tilbake med informasjon om vi vil kunne arrangere disse onsdag turneringer.

Vi vil gå for å arrangere matchplay etter samme lest som i 2019. Invitasjon for dette vil komme de nærmeste dagene.

Årets Sverige tur helgen 1. – 3. mai 2020 er følgelig avlyst. Vi sjekker om vi kan utsette denne til høsten, men da som en ren sosial tur.

Herrekomiéen.