Herrer - Gruppen for alle herrespillere fra 20 år og til 99 år.

Ny Herrekomitéen 2019

Av: Stein Sverre Hovden  |  Publisert: 1. februar 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Da har herrekomitéen avholdt sitt første møte før 2019 sesongen.

Det har vært noen utskiftninger fra i fjor, men dere skal ikke være nervøse for om dette blir like bra som tidligere sesonger.

Ut av komitéen har Thorbjørn og Per-Harald gått. Thorbjørn har tatt på seg større oppgaver i klubben som styreleder.

Som nye medlemmer har Kevin McFadden og Stein S. Hovden kommet. Begge har vært ute av komitéen noen sesonger, men begge er tilbake for fullt.

Vi har startet planleggingen av terminlisten, denne må koordineres med de andre gruppene og klubbturneringer så her vil vi komme tilbake med ytterligere info.

Det vil kommer mer info angående diverse justeringer og tilpasninger av herreturneringene de nærmeste månedene.