Herrer

Oppsett finalespill Grini Matchplay 2020

Av: Kevin McFadden  |  Publisert: 30. juli 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Da er alle matcher i gruppespill avgjort og herrekomiteen har satt opp hvem som møter hvem i finalespillet.

Oppsettet for 1/8 finaler er nå også lagt ut i Golfbox. Liste er også hengt opp på turnerings- kontoret i klubbhuset. Denne listen vil være den som er "offisiell", og oversikten i Golfbox vil være "uoffisiell" og  vil bli oppdatert etter hva som står på listen i klubbhuset.
Datoer over frister står også på denne listen og skal overholdes.
Finalen og bronsjefinalen vil være på satt dato, og vil ikke kunne endres.
Vinner av matchene har ansvar for å føre opp resultat på listen i klubbhuset, samt sende mail/ melding til Kevin McFadden.
Finalespillet går over 18 hull. Skulle det være umlig å få til innen fristen, kan de som møter hverandre inngå avtale at de første 9 hullene deles og at en kun spiller de siste ni hullene. Vær da obs på å beregne hvilke hull hver enkelt har slag til gode.