Herrer - Gruppen for alle herrespillere fra 20 år og til 99 år.

Simualator-golf for herregruppen.

Av: Kevin McFadden  |  Publisert: 27. november 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Da har herregruppen med hjelp av Kayse, fått i stand simulatorgolf for herregruppen i Grini Golfklubb. Vi starter opp allerede 30. november og vil holde på til uti mars.

Hei alle sammen.
Da har golf- abstinensene for mange allerede satt inn. Men fortvil ikke.
Herrekomiteen har, med hjelp av Kayse fått på plass simulator- golf på Fornebu Golf. https://figc.no/

Vi har booket 6 simulatorer på mandager kl. 18:00 til 20:00. Disse er E6 Full Swing simulator og vil koste 300,- pr gang.

Simulator- golfen starter opp, som annonsert på Herregrupen på Grini sin Facebook- side allerede mandag 30. november. Pga. kort tid har påmeldingen foregått på nevnte Facebook- side og reseponsen har vært bra og alle plassene er nå fyllt ut.

Vi vil fra og med neste uke sette opp simulator- golfen som turnering i Golfbox med påmelding der.
Bent vil fungere som kontaktperson, med Kevin som medhjelper. (Pga. lite inngrep i hånden vil Kevin kun få vært med 30. november, før det blir ett lengre opphold til hånden er bra igjen).

Vi satser på å få i stand turneringer hver uke med resultatlister både for individuelle turneringer og OOM.

Fornebu Golf holder til på  "The Hub" i Rolfsbuktveien 4 på Fornebu.
Parkerings- alternativer er å finne på Fornebu golf sin nett-side. Vær obs og beregn litt god tid til parkering da det ofte er fullt på plassen rett forran simualotor-senteret og en dermed må benytte seg av p-hus som er ett miutt unna senteret.

Pga. korona-situasjonen vil det kun være plass til 2 personer pr. simulator fram til tiltakene lettes, og vi dermed kan hatt 3 pr. simualator. Det er også flere andre smittevern-tiltak som er gjeldene, så alle som skal være med må oppdatere seg på disse før en kommer til simulator-senteret.

Siste forberedelser vil gjøres nå på lørdag når Kevin og Bent har møte i klubbhuset og vi vil oppdatere dere på hva vi finner ut av.

Kom gjerne med innspill Herregrupen på Grini sin Facebook- side. Håper vi klarer å fylle opp simulatorene hver uke!!

Hilsen Bent og Kevin.