Medlem

Vi ønsker mulige kandidater til verv i klubben

Av: Nils Ellingsvåg  |  Publisert: 24. november 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Er du, eller noen du kjenner, interessert i å være med og løfte klubben videre fremover i Styret eller Kontrollutvalget?

Klubben er nå godt i gang med planlegging for neste sesong og årene som kommer.
Vi er i en veldig god posisjon, både når det gjelder medlemsvekst og solid økonomi for videre satsing, samt utvikling av bane og øvrige fasiliteter.
Vi skal uansett fortsette arbeidet med å fornye oss og imøtekomme medlemmers ønske om å benytte "morgendagens golfklubb"

Vi er i dag godt besatt i de fleste verv og vi vil at alle som jobber med utvikling av klubben, skal gjenspeile vår medlemsmasse.
Flere er på valg til neste år og vi er av den grunn på utkikk etter mulige kandidater som har lyst til å være med på å drive Grini Golfklubb inn i fremtiden igjennom verv i Styret eller Kontrollutvalget.

Er du, eller noen du kjenner, interessert i å være med og løfte klubben videre fremover?
Vennligst ta kontakt med daglig leder, Erik Holmen, pr mail (erik@grinigolfklubb.no) eller telefon (99 59 07 59).

Hilsen Valgkomitéen