Juniortreningen i gang - bli med

Av: Erik Holmen  |  Publisert: 14. mai 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Fortsatt noen ledige plasser - vi har også satt opp egen gruppe for jenter og "Golfgøy" for barn (4 - 7 år). Har du barn og/el. barnebarn som burde være med?

Treningen er i gang for flere grupper og vi har fortsatt ledige plasser igjen. Påmelding er mulig videre ut i sesongen.

Jentergruppe
I år har vi satt opp egen trening for jenter 13 - 19 år, og vi ønsker å få med så mange som mulig for å skape et skikkelig jentemiljø hos oss smiley
Treningene går mandager kl. 16:30 - 17:30 (teknikktrening), og fredager kl. 17:00 (spill med alle juniorer). Totalt 15 uker i sesong.
Treningene er forbeholdt medlemmer, MEN; alle er velkommen til å teste ut før de velger å melde seg på både trening og inn i klubben.  Kjenner du noen som burde blitt med?

Golfgøy for barn, 4 - 7 år
Hver mandag kl. 17:00 - 18:00 , 10 ganger i løpet av sesongen, har vi trening for de yngste av oss.
LEK står i fokus og dette er kurset for å bli kjent med golf og skape en interesse som forhåpentligvis sikrer et langt golfliv.
Treningene er for medlemmer, men også for barn og barnebarn av våre medlemmer laugh Få de med!
Send mail til Proshop@grinigolfklubb.no for å bli lagt inn i Spond - Påmelding og betaling gjøres i Spond.

Det er også fortsatt et par grupper igjen med ledige plasser i de andre kategoriene - se mer her, så bruk helgen til å melde deg på (eller den du er verge for) om du ønsker å ha mulighet til å være i fast trening denne sesongen!

Endelig er vi i gang igjen! Velkommen.