Støtt opp om Grini GK’s innsamlingsaksjon for kreftsaken.

Av: Camilla Bøhm  |  Publisert: 11. mai 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Grini er også i år med på å støtte kreftforeningen, med sin deltagelse i Pink Cup.

Pink Cup arrangeres til støtte for brystkreftsaken for tolvte gang i år. Mange mennesker er på en eller annen måte berørt av kreft, enten som pasient, pårørende, venn eller kollega. Pink Cup er en fin anledning til å vise både engasjement og omtanke for de mange som rammes.

Vi arrangerer i den forbindelse en 9-hulls turnering her på Grini Golfklubb, den 15. juni 2019, så sett av dagen.

Turneringen ligger i GolfBox, så det er bare å melde seg på!

I mellomtiden oppfordrer vi alle, enten de skal delta på turneringen eller ikke, om å  støtte opp om saken, ved å gi en donasjon via denne linken: Pink Cup

Vi håper så mange som mulig ønsker å støtte denne flotte saken, enten ved donasjon eller ved å delta på årets turnering!