Vi trenger faddere for 2019-sesongen!

Av: Camilla Bøhm  |  Publisert: 2. mai 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Nå tar vi igjen fatt på en ny golfsesong og gleder oss til mange hyggelige runder på den fine banen vår.

Som tidligere, er det også i år avgjørende for klubben at vi rekrutterer nye medlemmer. Fadderordningen vi har hatt på Grini de siste årene er en vesentlig del av rekrutteringsarbeidet.

Alle som går på VTG-kurs og alle prøvemedlemmer får tilbud om en gratis runde med fadder. Dette er viktig både for å ønske nye medlemmer velkommen på en god måte og for å gi informasjon og gode råd om banen, sikkerhet og spillerutiner.

Vi trenger nå faddere for 2019-sesongen og håper mange kan og har lyst til påta seg dette – jo flere vi er, jo bedre!!

Alle som ønsker å være fadder, vil få god informasjon om hva det innebærer og hvordan det gjennomføres.

Å være fadder er en veldig hyggelig oppgave, så vi håper du vil være med på det! Vil du være fadder, kan du sende en mail til Grethe (grethe.brynildsen@ldh.no) eller ta kontakt på 95210964.

Håper vi hører fra deg!!

Fadderansvarlig for Grini Golfklubb

Grethe Brynildsen