Norsk Senior Golf

NSG MATCH MOT ASKER GK

Av: Stein S. Hovden  |  Publisert: 28. juni 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Tirsdag 27. juni spilte herrene mot Asker GK på deres flotte hjemmebane.

Vi stilte med følgende lag:
Terje Krogh og Jan Wilhelm Dahl som spilte singel matcher og Kjell Njå og Tore Gundersen som spilte fourball match.

Dagen startet i heftig regnvær og avsluttet i strålende sol.

Det var også vårt fantastiske spill fra Grini gjengen. Vi knuste gutta fra Asker og vi fikk vår første seier i vår gruppe. Seiersifrene ble: 7.8 mot 2.8 poeng.
  • Terje vant første 9 hull og tapte siste 9 hull, men Terje vant totalt med flest vunnet hull.
  • Jan Wilhelm tapte første 9 hull, men vant siste 9 hull og Jan Wilhelm vant totalt med flest vunnet hull.
  • Kjell og Tore vant første 9 hull og uavgjort siste 9 hull og vant totalt med flest vunnet hull.

Da satser vi på hjemmeseiere mot Kjekstad GK, Hof GK og Asker GK i begynnelsen av august på vår hjemmebane.

Vennlig hilsen

Tore Gundersen