Seniorer

Senior innegolf vinteren 2023/2024

Av: Anita Mathiesen  |  Publisert: 16. oktober 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Innegolfen for seniorer i Grini golfklubb (herrer og damer) starter opp igjen med første turnering torsdag 2. november.

Skrevet av Arnulf Skjennald.

Innegolfen for seniorer i Grini golfklubb (herrer og damer) starter opp igjen med første turnering torsdag 2. november fra kl. 13:00-16:00.

Nytt av året er at turneringene vil bli arrangert på Toppgolf senteret etter et besøk på Fornebu Indoor Golf Center i første del av 2023.

Alle simulatorer på Toppgolf er oppgradert med siste versjon av Full Swing med bedret grafikk. Det er også andre mindre endringer som ikke vil affisere det «Full Swing» konseptet vi kjenner fra tidligere.

Påmelding til turneringene vil bli i GolfBox med påmeldingsfrist tirsdag kl. 13:00 til turnering påfølgende torsdag.
Turneringsformen blir netto slag som vil være godt kjent gjennom turneringene i sommersesongen. Det vil bli premie til spiller med best nettoscore, longest drive og closest to pin, og selvsagt som tidligere vinlotteri.

Antall deltagere er begrenset oppad til 24 spillere.

Vel møtt til flott golf og fint sosialt samvær.