Seniorer

Seniorsesongen starter torsdag 2.mai.

Av: John Trøstheim  |  Publisert: 23. april 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Da blir det Texas scramble. Deretter blir det som før turneringer hver torsdag hele sesongen. Nytt for året er at påmeldingen i Golfbox må være senest mandag kl.20:00. Startkontingenten er nå kr.70,-. Bli med!

VELKOMMEN til årets sesong i vår store og aktive seniorgruppe. Du er senior etter fylte 50 år.

Gruppens formål er å vedlikeholde golfspillet, golfetiketten og å ha det sosialt og hyggelig tilsammen. Vennskap knyttes både på banen og på verandaen etter runden. Mange synes det mest spennende er loddtrekningen av vin, mens noen er stolte av å vinne premie.

Første seniorturnering for sesongen 2019 er torsdag 2. mai

PÅMELDING  gjøres gjennom Golfbox.  Siste frist for påmelding er innen mandag kl. 20:00 samme uke som turneringen. Når startlisten er klar, blir den offentliggjort og sendt ut til alle som e-mail. Skulle du ha problemer med påmelding, kan du kontakte turneringens aktuelle koordinatorer, som du finner under turneringen i Golfbox. Startkontingent er kr. 70,-.

Golfbil. Du må ha legeattest om at du trenger en golfbil.

Den må bestilles i proshopen, og komiteen koordinerer slik at to personer om nødvendig, kan ha glede av den samtidig. For leie av en golfbil må seniormedlemmer betale kr. 50,- for 9 hull.

Vi spiller hele sommeren – inkludert juli måned. Da er det sommergolf med mye gøy.

Premiering. Hver torsdag i sommersesongen deles det ut 1., 2. og 3.premie til dame og herreklassen. Når vi spiller lagturneringer, er det premie til de 2 beste lagene. Dessuten loddes det ut 4 vinflasker. Vil du vinne en flaske, må du være tilstede ved trekningen. Gjennom sesongen telles resultatene for de 8 beste turneringene (Order of Merits). Ved sesongslutt deles det ut 3 premier i hver klasse – det vil si herre- og dameklassen. Order of Merits kan følges opp fortløpende gjennom sesongen i Golfbox under Klubbturneringer.

Seniorgruppen er stor og livskraftig, men den har plass til mange flere. Vi håper at du også vil være med og trives i den.

Velkommen til sesongen 2019!