Seniorer

Velkommen til en ny sesong for seniorene i 2023!

Av: Anita Mathiesen  |  Publisert: 23. mai 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Seniorkomitéen inviterer alle seniorer, kvinner og menn, til å delta i våre turneringer.

Endelig er vinteren over og vi kan igjen få spille golf på vår nydelige hjemmebane. Vi ønsker alle Seniorer hjertelig velkommen til å delta i våre turneringer!

Seniorkomitéen har planlagt sesongen og torsdagsturneringene er opprettet i Golfbox. Torsdag er Seniordag og vi spiller på dagtid! I august skal Norges Golfforbund spille turnering på vår bane torsdag 10de slik at vi har byttet dag til onsdag 9. august, men dette er det eneste unntaket fra våre torsdager.

Det kan selvfølgelig være vanskelig for de yngre seniorer å delta en vanlig arbeidsdag, men kanskje kan man flekse og likevel være med og spille av og til. Dere er alltid hjertelig velkomne!

Vi starter  sesongens turneringer med  en Netto slag turnering torsdag 25. mai.  Deretter kommer vi til å alternere mellom ulike turneringsformer, de fleste handicap-tellende, men også lagkonkurranser. Vi planlegger også å gjennomføre Sommergolf i juli.

I år som i fjor vil vi arrangere mixed matchplay. Kontakt Arnulf Skjennald, a.skjennald@online.no, om du har noen spørsmål vedrørende dette. Påmelding til innledende runder gjøres i Golfbox og det er allerede åpnet for påmelding.

Det vil bli arrangert et eget Senior klubbmesterskap for damer og herrer. Detaljene for arrangementet kommer å utarbeides i samarbeid med turneringskomitéen. Vi håper at et eget mesterskap vil gi flere lyst og mulighet for å delta. Merk deg helgen 26 -27. august allerede nå.

Vi gleder oss til å få ønske kjente velkommen tilbake og å kunne få ønske nye hjertelig velkommen til Seniorgruppen.

Er det noe du lurer på eller har lyst til å høre mer om, er det bare å ta kontakt med oss

Hilsen

Seniorkomitéen
Babs, Inger-Anne, Arnulf, Birger, Reidar, Øyvind og Anita (leder)