Seniorer

Vellykket avslutning på Bær-Tour 2020!

Av: John Trøstheim  |  Publisert: 1. august 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Touren startet onsdag på Haga i øsende regnvær og fortsatte på Bærum i sol på torsdag. Avslutnings runden fredag gikk på Grini i strålende vær.

Norsk Seniorgolf sin utmerkede turneringskoordinator Erik Økseter oppsummerer siste dag av Bær-Tour i Bærum:
"Fin avslutning i dag fredag på Grini GK der alle 64 spillere som det var plass til, stilte til dyst under nydelige spilleforhold. Roughen var klippet mer tilbake enn tidligere år, noe som igjen reduserte letetid og kanskje også noe frustrasjon. Flotte greener som nok var i glatteste laget for noen spillere. Alt i alt en vellykket turnering under kyndig ledelse av turneringsleder John.
Det ble en del spenning vedrørende beste netto sammenlagt, mens bruttovinneren sammenlagt spilte stødig og holdt nærmeste utfordrer noen slag bak stort sett hele siste runden".

Det var 16 deltagere med fra Grini GK.
Sidsel Line Nyquist Langmyhr fra klubben vår spilte strålende alle tre dagene og vant sammenlagt med lavest netto score.
Gratulere til Sidsel Line med en «gullbelagt» bærplukker!
Vår egen Karl-R Strømmen kjempet lenge for å vinne beste netto sammenlagt, men det trøblete litt på de første ni hullene.
Flott innsats av Karl-R!
På Bærum vant Lise Norgren fra Grini GK sin klasse. Gratulere!

Klubbens NSG kontakt, Tore Gundersen, sto for premieutdelingen og bidrog med de flotte bærplukkerne i «gull».

Når det gjelder de enkeltes resultater så viser vi til vår hjemmeside under:
NORSK SENIORGOLF
-resultater fra NSG turneringer
-NSG classic 2020
-turneringskalender for NSG: trykk på HER

Vinnerne av laveste netto score sammenlagt Sidsel Line Nyquist Langmyhr Grini GK og Yngve Kolbru Kongsvinger GK sammen med premieutdeler Tore Gundersen Grini GK.

Smilende Grini damer venter på premieutdelingen

Grini gutta er litt mer molefonkne