Trening

Høstens siste treninger er satt opp

Av: Erik Holmen  |  Publisert: 7. september 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Siste fellestreninger for utesesongen 2021

Fortsatt litt irriterende at ballen ikke går akkurat dit du vil den skal gå!? laugh
Vinteren kommer raskt, så benytt muligheten til de siste oppsatte fellestreningene.

INTENSIVTRENING MED 9-HULL BANESPILL (6 timer, maks 6 personer)
Intensivtrening er satt opp med 3 timers fokus på spillets hovedelementer som svingteknikk, chip, pitch, bunker og putting. Det er satt opp 2 tider (3 person i hver ball) etter endt trening og man går 9 hull på banen sammen med Pro og avslutter dagen med en oppsummering inne.
Pris: 1.250,- (pr pers)

Ledige tider
Søndag 12. september kl.  10:00 - 1600. Påmelding HER
Søndag 19. september kl.  10:00 - 1600. Påmelding HER

TEMATRENING (maks 4 personer)
Tematreninger er økter på 2t med ett spesialfokus. Dette passer deg som ønsker øvelser og tilbakemelding på en spesifikk del av spillet som putting, nærspill eller sving. Denne treningen er åpen for alle, så medlemmer kan derfor ta med seg venner eller familie.

Pris: 500,- (pr pers)

Ledige tider
Lørdag 11. september kl. 09:00 - 11:00, Svingteknikk og Rangetrening. Påmelding HER
Lørdag 11. september kl. 11:00 - 13:00, Putting. Påmelding HER
Lørdag 11. september kl. 13:00 - 15:00, Nærspill (Chip/Pitch/Bunker). Påmelding HER
Lørdag 25. september kl. 09:00 - 11:00, Svingteknikk og Rangetrening. Påmelding HER
Lørdag 25. september kl. 11:00 - 13:00, Putting. Påmelding HER
Lørdag 25. september kl. 13:00 - 15:00, Nærspill (Chip/Pitch/Bunker). Påmelding HER

PROTIMER
Protimer er tilgjengelig så lenge vi holder åpent ut sesongen, og både Jørn og Thomas er klare for individuell instruksjon som passer for alle! Du får et tilpasset treningsopplegg  som er lagt opp etter dine mål og tiden du har til trening og spill. På denne måten gir du deg selv den beste muligheten til å bli en bedre spiller ved å utvikle spilleforståelse, strategi, teknikk og ferdigheter med individuell oppfølging.

Booking av protimer gjøres direkte igjennom GolfBox.