Trening

Juniortreningen starter opp igjen - nye kurs satt opp

Av: Erik Holmen  |  Publisert: 22. august 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Fortsatt noen ledige plasser for alle til å delta

Sommeren er (dessverre) over, men det fine er at det fortsatt er mange uker igjen med grønt gress, golfspill og ikke minst oppstart av treninger wink

Nye kurs er satt opp i de gruppene som har vært fullbooket!
Det er også noen ledige plasser i de andre gruppene som har pågått fra før sommeren. Siden vi nå starter opp igjen, har vi oppdatert prisene for høstsesongen ut de neste 5-6 ukene.
Se link HER for kursoversikten.

Nye breddegruppe
Grunnet stor pågang i aldersgruppene 8 - 12 og 13 - 15 år, er det opprettet 2 nye treningsgrupper med våre trenere; Liam Kirkvaag og Linus  Lindgaard, og satt av hele 10 ledige plasser i hver gruppe ut høsten. Og vi vil jo selvfølgelig at disse fylles opp!
Gruppene trener torsdager 16:00 - 17:00 (8 -12 år) og 17:00 - 18:00 (13 - 15 år), samt fredager 17:00 (spill/banetrening). Treningen starter opp igjen allerede onsdag 24. august og varer ut uke 39.
Totalt kun kroner 1.200,- for 6 uker.

All påmelding og betaling skjer i Spond. Evt. tilgang til Spondgruppen ber du om her; https://spond.com/landing/group/HSBBW
Har du utfordringer eller ikke blitt lagt inn i riktig gruppe, ta kontakt med oss på proshop@grinigolfklubb.no.

Utstyr
Har du ikke utstyr som passer helt, kan du låne av oss frem til du finner noe nytt. Med riktig utstyr, vil også golfgleden økes betraktelig!
Det er mange som selger, både fysisk og på nett. Flere har gode priser, har god kompetanse og gir fin veiledning. Du kjøper selvfølgelig der du selv ønsker, men våre dyktige ansatte i Proshopen garanterer at du får den beste veiledningen og finner utstyr som passer for deg. Så kom innom for en prat!

Velkommen til en aktiv høstsesong laugh