Turneringer

Velkommen til årets Klubbmesterskap

Av: Erik Holmen  |  Publisert: 23. august 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Ytterligere detaljer for helgen

Da er startlisten offentliggjort og alle skal ha fått e-post med starttid og hvem en spiller sammen med. Informasjonen finnes også i Golfbox.

Til alle som har meldt seg på; Takk for engasjementet smiley Det er gledelig å se at så mange av våre medlemmer har lyst til å være med på årets største turnering!
Med så høy påmelding, har vi besluttet å utvide startfeltet fra 72 til 80 spillere, med første starttid kl. 08:30.

Dessverre var det flere som ikke kom med, og er nå satt på venteliste etter hcp i de ulike klassene.
Skulle det til formodning være noen påmeldte som ikke får mulighet til å delta, oppfordres det raskt til å kontakte turneringslederen, Jan W. Dahl, slik at vi får kontaktet de på ventelisten så fort som mulig.

Spilleinformasjon
  • Det spilles bruttoslag i alle klasser
  • Starttid siste 9 vil være 3,5 timer etter starttid første 9
  • All registrering foregår i proshop før spill. Alle bes registrere seg minimum 40 min før egen starttid.
  • Vi bruker GOBEX-kort for å registrere score. En bytter ikke kort med markør. Som backup får flighten i tillegg med et scorekort hvor spillernes score noteres.
  • En person i hver flight vil få ansvaret for at alle holder tempoet de skal
  • Startkontingent á 250,- betales i proshop før første runde (Betales med kort/VIPPS)

Utslagssteder

Damer - 18 hull lørdag og 18 hull søndag fra tee 45.
Herrer/Herrer senior/Junior Gutter – 18 hull lørdag og 18 hull søndag fra tee 52.

Longest drive/Closest to pin
På lørdag vil det være konkurranse om longest/closest for både damer og herrer.

Cut
I år vil vi det bli foretatt cut etter lørdagens spill, hvor cutgrensen settes slik at de 56 beste (2/3 deler) går videre til sluttspillet på søndag.

Bevertning
Grini Golf Café vil servere buffet fra kl. 15:00 lørdag laugh Startkontingenten dekker bevertning.

Premieutdeling
Vi kommer til å gjennomføre premieutdeling på søndagen, umiddelbart etter siste flight har kommet inn.
Estimert tid er ca. kl. 16:30.
Ihht. dagens situasjon, vil den gjennomføres ute, uavhengig av vær, og med god avstand til hverandre.

Vennlig hilsen,
Turneringskomitéen