Turneringer

Klubbmesterskap 2020

Av: Stine Sophie Johnsen  |  Publisert: 13. august 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Du inviteres herved til årets store turnering på Grini - Klubbmesterskapet 2020

Årets Klubbmesterskap går av stabelen 22. - 23.  august og er nå åpen for påmelding.  Her skal vi kåre klubbens beste spillere. Vi spiller brutto slagspill hvor den spilleren med færrest slag vinner. Det spilles i 4 klasser: Junior, Damer, Herrer og Herrer Senior. Juniorer og Herrer Senior konkurrerer også i Herre-klassen.

Premieutdeling blir umiddelbart etter endt turnering søndag 23. august. De fem beste, men ikke flere enn 1/3, i hver klasse premieres. I tillegg er det premier for longest drive og closest to pin lørdag 22.8. Vi kan også friste med flotte premier som trekkes etter påmeldingsnummer blant de som er tilstede på premieutdelingen.

Startkontigenten (kr. 150,-) betales i Proshop ved registrering.

Påmelding i Golfbox er senest kl. 12.00 torsdag 20. august.

Maks antall deltagere er 72. Dersom det blir flere enn 72 påmeldte prioriteres spillere med lavere
hcp foran de med høyere hcp.
I år vil vi det bli foretatt cut etter lørdagens spill, hvor cutgrensen settes slik at de 48 beste (2/3 deler) går videre til sluttspillet.

Turneringskomitéen Grini Golfklubb