Turneringer

Klubbmesterskapet for Seniorer og Junior nå søndag 15. okt

Av: Erik Holmen  |  Publisert: 11. oktober 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Husk påmeldingsfristen i dag, 11. okt, kl. 16:00

Klubbmesterskapet for juniorer og seniorer spille nå på søndag over 18 hull, med en begrensning på 60 spillere.

Påmeldingsfristen går ut idag kl. 16:00, så sjansen for våre beste Seniorer og Juniorer til å delta på årets siste turnering, er kun timer unna wink

Påmelding i GolfBox - HER

Det er holdt av plasser til 60 personer og laveste handicap er gjeldene.
Det er satt opp 4 kategorier, med 15 personer i hver kategori.
- Senior Herrer
- Senior Damer
- Junior Gutter
- Junior Jenter
Antall tildelte plasser i hver kategori justeres av Turneringsleder hvis enkelte kategorier har færre påmeldte.

NB: Det blir felles premieutdeling (sermoni og bilder) for alle vinnere av Klubbmesterskapet etter endt spill , ca. kl. 16:30, siden forrige Klubbmesterskap ble avbrutt etter dag 1.

Litt praktisk informasjon om årets KM:

Runder:
KM spilles over en dag, med totalt 18 hull.
NB; Junior Jenter spiller kun 9-hull og går ut sammen på siste runden.

Utslagssted:
Alle damer (junior og senior) spiller fra utslag 45 og alle herrer (junior og senior) spiller fra utslag 52.

Betaling/registrering:
Startkontingenten på 200,- betales i proshop ved registrering.
Alle spillere må registrere seg minimum 30 minutter før man slår ut.

Mat:
Gratis mat til alle spillere etter runden! Gi beskjed i golfcafeen før utslag hvis du ønsker mat.

Regler:

Informasjon om turneringsregler ved registrering.

Premiering:
Det blir premiering så raskt som mulig etter at siste ball er ferdigspilt på søndag ettermiddag.

Spørsmål:
Ta kontakt med turneringsleder Bent Uvaag Johansen (mobil 905 60 483) ved eventuelle spørsmål om KM.

Nærmere detaljer følger etter påmeldsingsfristen er passert!

Velkommen smiley