Turneringer

Klubbmesterskapet Senior og Junior spilles 15. okt

Av: Bent Uvaag Johansen  |  Publisert: 20. september 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi gjør et nytt forsøk på å få avviklet Klubbmesterskap (KM) for senior og junior

Det har vært vanskelig å finne en ny dato siden det allerede er høy belastning og mange planlagte arrangementer på banen, men vi har funnet en åpning, med noen begrensninger.

Klubbmesterskapet for juniorer og seniorer vil bli spilt over 18 hull søndag 15. oktober, med en begrensning på 60 spillere.

Påmelding er allerede åpen i GolfBox - HER

Påmeldingsfrist onsdag 11. oktober kl. 16:00.

Laveste handicap gjelder hvis flere enn 60 påmeldte. Det er ingen overføring av påmeldte fra opprinnelig turnering og alle må melde seg på på nytt.

Litt praktisk informasjon om årets KM:

Runder:
KM spilles over en dag, med totalt 18 hull.
NB; Junior Jenter spiller kun 9-hull og går ut sammen på siste runden.

Utslagssted:
Alle damer (junior og senior) spiller fra utslag 45 og alle herrer (junior og senior) spiller fra utslag 52.

Betaling/registrering:
Startkontingenten på 200,- betales i proshop ved registrering.
Alle spillere må registrere seg minimum 30 minutter før man slår ut.

Mat:
Gratis mat til alle spillere etter runden! Gi beskjed i golfcafeen før utslag hvis du ønsker mat.

Regler:

Informasjon om turneringsregler ved registrering.

Premiering:
Det blir premiering så raskt som mulig etter at siste ball er ferdigspilt på søndag ettermiddag.

Spørsmål:
Ta kontakt med turneringsleder Bent Uvaag Johansen (mobil 905 60 483) ved eventuelle spørsmål om KM.

Nærmere detaljer følger før selve helgen!

Velkommen smiley