Turneringer

Mix Double 21. september

Av: Anne Christine Ingebretsen  |  Publisert: 25. september 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Referat og resultater fra årets siste Mix Double turnering

Lørdag 21. september deltok hele 60 spillere i strålende høstvær i Mixed Double over ni hull. Turneringen ble spilt som Texas Scramble med to spillere på hvert lag. Dette er tydeligvis en spilleform som er populær blant medlemmene i Grini Golfklubb!

Det var mange gode resultater og for å komme inn blant de ti beste måtte laget spille på par netto. Vinnerparet ble Grete Danielsen og Kevin McFadden med to slag under par netto. Samme resultat fikk også Anne Christine og Egil Ingebretsen, men Grete og Kevin vant på lavere handicap. Tredjeplassen gikk Erik Fjeldhus og Bodil Steen som spilte til ett slag under par netto. Det var ytterligere fire par med samme resultat, men Erik og Bodil gikk foran på lavest handicap og laveste resultat på de siste seks hullene. Svært jevnt i toppen med andre ord!

I tillegg var det premier til «longest drive» og «closest to pin» med klasse for damer og herrer. Bjørg Berge og Lars Buan vant førstnevnte, mens Lillemor Korsell og Arne Figenschau kom nærmest pinnen på hull 9.

Vi takker alle som deltok og hygget seg i høstsola på Grini!

For øvrige resultater, se her: Resultater Mix Double

Halvard Lesteberg og Bent Uvaag Johansen