Turneringer

Velkommen til klubbmesterskapet i Putting

Av: Erik Holmen  |  Publisert: 17. juni 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Årets klubbmester i putting blir kåret fredag 17. juni.

36 hull + 6 hulls finalerunde

Her følger informasjon om turneringen som passer alle!

Klubbmesterskapet i Putting er en sosial turnering for alle medlemmer. Alle vil oppleve mestring, mening og moro ved å delta i turneringen!

Dato: fredag 17. juni
Sted: Grini Golfklubb, treningsgreen og greenen på hull 9.
Registrering: 16.15 - 16:45
Shotgunstart: kl.17:00
Ferdig: ca 21.00
Deltakeravgift: kr 150,- for hovedturneringen og gruppekonkurransen.
NB! Det er i tillegg ytterligere to konkurranser; Vennskapskonkurransen og Hole-in-one! Deltakeravgift på disse er kr 50,- for hver av konkurransene.
Kaffe, saft, vann og grillpølse inngår i deltakeravgiften.
Deltakeravgift kan betales med Vipps eller kontanter ved registrering.
Påmelding Golfbox.

Juniorkomiteen står for arrangementet
Juniorene lover å lage en utfordrende, kreativ, morsom og variert 18 hulls puttingbane på treningsgreen og green 9.

En turnering – 4 konkurranser.
1. «KM i Putting»: Hovedkonkurransen.
Det spilles 2x 18 hull med shotgun start (alle starter samtidig) på begge runder. Turneringsform er «GRINI Slag-putting-konkurranse» - kun brutto teller. Max. 8 putter (slag) per hull. Mellom de to 18 hulls rundene blir det servert kaffe, saft og grillpølse til alle deltakerne. Etter 36 hull blir det en 6 hulls finalerunde for 12 spillere.  Det er de 4 beste i hver klasse som kommer til finalerunden. Vinner totalt blir Klubbmester. Plass 1-3 i hver klasse premieres. Deltakerpremie til alle som er født i 2010 eller senere. Deltakeravgift 150,-.

2.
PRO Spesial: Beste golfgruppe:
Konkurranse mellom seniorene, damene, herrene og juniorene. De 4 beste resultatene fra hver gruppe etter 36 hull legges til grunn. Beste gruppe vinner en felles spesialtime med en av klubbens trenere.

3.
Grini Golf Café «Vennskapskonkurransen»
Gå sammen to og to og konkurrere mot andre vennepar. Kan også velge «hemmelig venn». Vinner får «Dinner for Two» på Grini Golf Café. Deltakeravgift Kr. 50,-.

4. Grini Golf Shop «Hole-in-one» konkurranse:
Konkurranse der de som får «hole-in-one» i løpet av de 36 hullene deler et stort antall golfballer med Grini Logo. NB hele deltakeravgiften brukes til å kjøpe premien fra Grini Golf Shop. Deltakeravgift kr. 50,-

Premieutdeling for alle konkurranser umiddelbart etter siste putt!
NB! Du må være tilstede på premieutdelingen for å få premien. Uavhentede premier trekkes blant de som er tilstede på premieutdelingen.

Velkommen (trykk for påmelding) smiley

Turneringsleder: