Gjester

Proshopens åpningstider er:

Mandag – Torsdag kl 08.30 – 20.00
Fredag – Søndag   kl 08.30 – 18.00

Utenom disse tider må greenfee betales på betalings/kortautomaten eller med VIPPS.

Du vil få opp et valg etter at du har booket tid og bekreftet denne på automaten, der det står: ”Bankkort” dersom du er Greenfee spiller. Trykk på ”Bankkort” og putt kortet inn i automaten til venstre, og dra det ut igjen. Prisen på Greenfee skal da stå i ruten på automaten. Tast deretter din kode og klar.

For betaling med VIPPS, søk opp Grini Golfkubb og velg fra menyen. Oppgi Navn og medlemsnummer i hjemmeklubb som referanse!

Alle som benytter seg av banen må ha booket starttid før man går ut. Vi har booking fra kl 06.00 – 21.00 alle dager i sesong. Ved høsten så kan det bli noen endringer på denne tiden.
 Du kan bruke ditt NGF kort og booke på automaten om du ikke har gjort dette hjemmefra.

NB! Husk alltid å medbringe kvittering!
No show eller manglende betaling blir rapportert til hjemmeklubb og fakturerert!

Priser finner du på Greenfee-siden.

Velkommen og god tur!