Grini Junior Team

Juniorgolfer i Grini GK

Av: Erik Holmen  |  Publisert: 31. mars 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Endelig er ny sesong rett rundt hjørnet

Per 31. mars er vi 115 juniorer i klubben! smiley

Alle er selvsagt velkomne i Grini Junior Team. Juniorkomiteen tilrettelegger for golfaktiviteter for barn og ungdom. Her følger litt informasjon fra klubben og noen nyheter fra Juniorkomiteen.

Spill
Banen åpner med stor sannsynlighet i slutten av april. Treningsområdet åpner så snart som mulig. Les klubbens nyhetssak «Snart klar for ny sesong».
Og selvfølgelig følg oss på Facebook og Instagram, der informasjon alltid blir lagt ut!

Administrasjonen
Daglig leder er Erik Holmen, ny klubbsekretær er Julie M. Sørgård. Her er lenke til andre kontaktpersoner i klubben.

Årsmøte og kontingenter
Årsmøtet ble gjennomført 22 mars. Administrasjonen har sendt ut faktura for årskontingenter. For å delta på aktiviteter i klubbens regi må kontingenten være betalt. Vi gjør oppmerksom på at klubben har en ordning der familier med svak økonomi kan søke administrasjonen om betalingsutsettelse eller fritak fra avgift(er). Dette gjøres ved å ta direkte kontakt med daglig leder på Erik@grinigolfklubb.no.

Ved spørsmål om medlemskap og kontingenter ta kontakt med klubbens administrasjon på post@grinigolfklubb.no eller ring: 67 16 70 80.

Turneringer
Det blir et godt turneringstilbud både i klubb og gjennom Narvesen Tour og Srixon Tour i år. Juniorkomiteen skal som i fjor arrangere 3 større turneringer på Grini; Klubbmesterskapet i Putting, Eiksmarka Open og Narvesen Tour.

Treningstilbudet
Sesongtrening: 14 treninger, banespill 12 fredager og 4 lavterskelturneringer (Narvesen). Treningen går normalt fra mai og ut september med hovedtrener og klubbpro Jørn Johnsen, pro Thomas Nielsen, klubbtrenere og ungdomstrenere. Vi har fått mange nybegynnere og høyhandicapere i alderen 15 – 19 år. Det blir et eget treningstilbud for disse.
På grunn av koronasituasjonen blir det trening i mindre grupper. Informasjon og påmelding i Spond. Påmeldingen åpner 9. April. Alle juniormedlemmer som ikke har tilgang til Spond mottar invitasjon i begynnelsen av april.

Grini GolfCamp 5.-9. juli
I sommer lager vi tidenes GolfCamp på Grini for aldersgruppen 11-19 år. Vi håper så mange som mulig av juniorene i klubben har lyst og anledning til å delta – ta gjerne med en venn. Se vedlagte informasjon nederst på siden. Påmelding for klubbens medlemmer i Spond etter «førstemann til mølla prinsippet».

Vi trenger flere frivillige i 2021
Bli med å tilrettelegg golfaktivitet for barn og unge! Ta kontakt med administrasjonen eller oss i juniorkomiteen om du kan tenke deg å bidra litt ekstra, har ideer, tilbakemeldinger eller spørsmål.

Med vennlig hilsen fra Juniorkomiteen på Grini Golfklubb
Gunnar Marius Bjelke, Ingun Mjaaland, Ståle Pedersen, hovedtrener Jørn Johnsen og klubbsekretær Julie M. Sørgård.