Innkalling til årsmøte i Grini Golfklubb

Av: Erik Holmen  |  Publisert: 19. februar 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi ønsker velkommen til årsmøte i Grini Golfklubb mandag 22. mars 2021, kl. 18.30

Møtet vil i år holdes på Thon Hotel Oslofjord, Sandviksveien 184, 1337 Sandvika.

Det avholdes informasjonsmøte/orienteringsmøte fra kl. 18.30 hvor vi vil vise en mer detaljert oversikt over klubbens utvikling, fremtidige aktiviteter og planer. Umiddelbart etter dette starter årsmøtet så snart alle fremmøtte er registrert.

Grunnet dagens koronasituasjon, så kan det være at møtet vårt ikke vil kunne gjennomføres ved fysisk oppmøte. Årsmøte kommer uansett til å avholdes som planlagt 22. mars, men vil da gjennomføres digitalt igjennom kommunikasjons- og samarbeidsplattformen Teams. Dette vil eventuelt bli informert om i god tid før møte og ytterligere informasjon følger deretter.

Som en følge av den ekstraordinære situasjonen, er det krav til påmelding til årsmøte, med frist søndag 21. mars. kl. 12:00.
Vi har lagt opp påmelding igjennom GolfBox. Påmelding gjøres HER.

Forslag må være sendt styret senest to uker før årsmøtet.

Årsmøtedokumentene blir lagt ut på klubbens hjemmeside www.grinigolfklubb.no en uke før årsmøtet. For å få tilgang på dokumentene må du registrere deg på «Mine sider» på hjemmesiden. Det vil ikke bli trykket eksemplarer til utdeling på årsmøtet. Medlemmene må selv medbringe nødvendige dokumenter hvis ønskelig.

Vennligst se vedlagte dokument for Dagsorden!

Styret i Grini Golfklubb

Thorbjørn Gjerde