Grini Junior Team

Av: Erik Holmen  |  Publisert: 3. juni 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Informasjon til juniorer og foreldre

Først er det på sin plass å ønske alle velkommen til sesongen 2020 smiley
Det har vært en litt uvanlig start, men vi begynner sakte, men sikkert, å komme tilbake til normalen igjen. En rekke juniorer er allerede i gang med treninger (og har vært det en stund!) og det er like hyggelig å se alle gamle, som nye medlemmer!

Under følger litt utvidet informasjon for sesongen:

Bekledning
For å få en sterkere lagfølelse, hadde det vært flott å ha en felles bekledning.
Det er lagt ut informasjon om dette på Facebook ved flere anledninger - så husk siste bestillingsdato er førstkommende torsdag 04.06!!
NB: Alle spillere som deltar på Grini mini cup en fredag før sommerferien eller en Narvesen tour får en piquet trøye gratis yes, men dere må legge inn bestilling på størrelse innen torsdag - ta kontakt med Proshopen.

Foreldremøte
Det arrangeres foreldremøte på klubbhuset fredag 12. juni, kl. 17:00 - parallelt med Grini Mini Cup.
Alle foreldre er selvfølgelig velkommen!

Informasjonskanaler
Viktig informasjon vil bli lagt ut på våre sider på hjemmesiden, delt på Facebook gruppen (Grini Junior Team), samt sendes ut på mail (begrenses til noen få utsendelser).
Alle turneringer både lokale (Grini Mini cup) og Narvesen tour vil skje i golfbox. Dette er det samme systemet man bestiller golftider i på bane så det er greit å vende seg til å bruke dette. Om noen synes det er vanskelig, ta kontakt med Jørn så settes dere allikevel opp i Grini Mini cup.
Generell informasjon og påminnelser vil jevnlig sendes ut på Facebook sidene til junior avdelingen (Grini Junior Team).
For å kunne gi en mer direkte tilbakemelding rundt treningstider og deltagelse på disse, vil det settes opp en gruppe for dette i SPOND.
Kalender for pågående aktiviteter vil ligge ute på hjemmesiden til klubben under jr avdelingen (LINK).

AKTIVITETER

Grini Mini Tour
Den er mange som er på treninger i uken, men vi ønsker en deltagelse fra alle juniorer i klubben.
Hver fredag kl. 17:00 og ett knapt dusin flighter arrangeres Grini Mini Cup smiley
Dette er en uformell turnering med ulike utfordringer på banen som alle juniorer i klubben kan melde seg på. Jo flere deltagere, jo bedre! Dette er også en flott mulighet for barna selv å gå på banen, det oppfordres til at foreldre ikke går med, så sant dette ikke er ett behov.

Narvesen Tour
Dette er en serie turneringer som settes opp i vår region. Alle juniorer kan melde seg på, det er mange klasser for ulike nivåer.
Klubben håper så mange som mulig stiller spesielt på:
21.06 Narvesen Tour - Sarah & Carls Cup - Oslo GK
Og vårt eget arrangement
05.09 Narvesen Tour - Grini GK

For de aller ivrigste arrangeres det narvesentour også i nabokretsen vår som det er mulig å melde seg på.

Klubbmesterskap i putting 20.06
Dette arrangeres av junior gruppen. Fredag den 19.06 samles juniorene og designer en puttebane på 18 hull sammen med Jørn på putring green og greenen til hull 9.
Lørdagen, 20. juni, er det konkurranse hvor alle medlemmer kan melde seg på. Det er behov for hjelp fra noen foreldre til arrangementet. Mer informasjon førlger senere.

Aktivitetskalender kan finnes i følgende LINK, med direkte kopling mot påmelding.

Juniorkommiteen