Årets klubbmesterskap 2018

Av: Camilla Bøhm  |  Publisert: 21. august 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Høstens vakreste eventyr arrangeres 25-26 august 2018.

Våre medlemmer inviteres herved til årets store turnering på Grini: Klubbmesterskapet.
Konkurransen går over 2 dager med 18 hull begge dager.
Vi spiller slagspill uten hcp slik at den spilleren med færrest slag vinner.
Det spilles i 4 klasser: Damer, Herrer, Herrer Senior og Junior.

De 6 beste i hver klasse (dog ikke flere enn 1/3 av de startende premieres.) I tillegg er det premier for longest drive og closest to pin på lørdag 25.8. Premier også til den spiller med beste stableford poeng og beste klatrer. (Den som forbedrer seg mest fra lørdag til søndag.)

Søndag serveres en enkel matrett fra Kayse sin Grini Golf Café.

Vi håper at flest mulig av spillerne også deltar på premieutdelingen etter endt turnering søndag 26.08.2018. Det vil i år bli foretatt trekning av flotte premier til de som er tilstede på premieutdelingen, basert på påmeldingsnummer.

Startpris er kr. 250,-  betales kontant eller med VIPPS til nummer: 918 72 242 ved registrering.

Påmeldingsfrist er 23. august, klokken 12.00.
Det er bare plass til 72 startende så det er viktig å være tidlig ute.

For utfyllende bestemmelser se Grini GKs turningsbestemmelser paragraf 12. Link til Turneringsbesstemmelsene trykk HER.

For mer informasjon og påmelding, gå til GOLFBOX

Turnetingskomitéen Grini Golfklubb