Årets Pink Cup ble avviklet 15. juni i strålende sommervær

Av: Anne Christine Ingebretsen  |  Publisert: 8. juli 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi fikk i år igjen strålende vær på dennne dagen da vi skulle samle inn penger for kreftsaken. 41 flotte deltagere sto på startstrek, og også i år hadde vi fått inn mange flotte premier fra diverse sponsorer. Takk til dere alle.

Årets turnering tiltrakk seg 41 deltagere som spilte seg gjennom 9 hull i strålende sol.  Resultatet ble på kr. 17.750,- fordelt på kr. 10.250,- i deltageravgift, og kr. 7.500,- på loddsalg og diverse straffegebyr. Så takk til alle dere som deltok, kjøpte lodd og som sørget for å havne i de rette bunkere.

Det ble i år spilt i 2 klasser og dissse ble vunnet av :

Kayse Günther Greging (A klassen)
Karin Marie Sperre (B klassen)

Atter en gang  var tre flotte kurver som bugnet av godsaker satt opp til vinnerne av longest drive og closest to pin.
Tusen takk til Babs og Øyvind Fjell som bidro med disse også i år!

De heldige vinnere av disse ble:

Inger Edvinsen (longest drive for damer)
Knut Eirik Rørnes (longest drive for herrer)
Helga Slørdahl (closest to pin)

Øvrige resultater finner dere her: RESULTATER

Tusen takk også til:
Trine Grønn, Lisbeth Medbøe Risnes,  og klubben som skaffet masse fine premier.
Gro Hustoft, Grete Danielsen, Brita Holth-Larsen og Inger Edvinsen som bidro med diverse oppgaver i løpet av dagen.
Camilla i proshopen med rigging av sponsorplakat, premier, gavebord, og ikke minst moralsk støtte for turneringsansvarlig.
Golfvertene.
Alle bedrifter og personer som bidro med premier.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Det er fremdeles ikke for sent å støtte saken. For de av dere som ikke hadde anledning til å delta denne gangen, er det fullt mulig å delta ved å donere via denne linken her: PINK CUP DONASJON

Hilsen turneringskomitéen v/
Bent, Halvard og Anne Christine