Baneåpning fredag 30. april kl. 10:00

Av: Erik Holmen  |  Publisert: 20. april 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Og da er vi i gang igjen!

Forholdene på banen er bra, men vi kommer mest sannsynligvis til å holde et par greener og et par Tee'er stengt de første ukene, og bruke hhv vintergreener og matteutslag.
Om været skulle endre seg drastisk den neste tiden, så vil vi naturlig nok være nødt for å tilpasse mulighetene for spill deretter.

Range og chippinggreeen har allerede åpnet, så det er bare å komme og få svingen varm igjen wink
Les mer HER

Det er kun tillatt å gjennomføre selskapsrunder. Dvs. at øvrige samlinger, turneringer og/el. faste gruppe- og komitédager ikke kan gjennomføres.
Ny informasjon vil bli lagt ut med en gang dette endrer seg.

Vi minner for orden skyld om at både gjester og medlemmer må ha betalt årsavgiften i hjemmeklubben før de kan gå ut på banen.

Bookingregler
Nye bookingregler for 2021

Vi åpner med de retningslinjer som vil være gjeldene fra Regjering, Kommune og Norges Golfforbund.
Ny publisering med oppdaterte retningslinjer kommer til å bli lagt ut før baneåpning. Sett deg godt inn i disse før du går ut på banen.

Det viktigste nå er at alle våre medlemmer og gjester skal få kommet seg ut i den friske luften og få drevet med den fantastiske idretten vår.

Velkommen til en ny sesong hos Grini Golfklubb! smiley