Egne tider for nybegynnere

Av: Erik Holmen  |  Publisert: 25. juni 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Hver mandag 20:30 - 21:00 er det kun hcp 36 - 54 som slippes ut på banen

Etter å ha passert 350 nye medlemmer så langt i år, hvorav litt  over 250 er helt nye golfere, har behovet økt for ytterligere tilrettelegging for våre nybegynnere.

Våre nye golfere har så langt spilt veldig få runder på banen, og mye skyldes nok det store gapet fra å trene ved klubbhuset, til begi seg ut på banen sammen med andre etablerte spillere.
Vi velger derfor en prøveordning, ut august, der vi setter av hver mandag fra 20:30 - 21:00 hvor kun hcp 36 - 54 kan booke og gå ut på banen smiley

Vi har også gitt rom for gjestespillere (med samme hcp), så om du har en nybegynnervenn du vil ha med, så er det mulighet for det wink

Og vi skal være raske til å endre om ytterligere behov er ønskelig, eller tilbudet ikke blir benyttet.

Vi sees på banen!