Grini Golfklubb søker Daglig leder

Av: Camilla Bøhm  |  Publisert: 11. mai 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vår nåværende daglige leder går over i full jobb i eget selskap, og vi søker hans etterfølger.

Daglig leder Jan-Tore Grønlund har besluttet å fokusere 100% på sin konsulentvirksomhet, og har derfor sagt opp sin stilling i Grini Golfklubb. Styret beklager dette, men takker Jan-Tore for den flotte jobben han har gjort for Grini de siste 3 årene. Han vil ha sin siste arbeidsdag 13. juni.

Grini Golfklubb er en attraktiv og veldrevet klubb med god utvikling. Klubben ble stiftet i 2002, og har ca. 1100 medlemmer. Golfbanen ligger meget sentralt til på Eiksmarka i
Bærum, rett utenfor Oslo, og er lett tilgjengelig med bil, bane eller buss Det er også gode parkeringsmuligheter.

Daglig leder har ansvar for driften av Grini Golfklubb i henhold til klubbens virksomhetsplan og rapporterer til styret. Den vi søker er en god leder, effektiv, har stor arbeidskapasitet og gjennomføringsevne, er serviceinnstilt og løsningsorientert, samt har gode datakunnskaper og kommunikasjonsevner. Kompetanse på økonomistyring er en forutsetning. Gode språkkunnskaper på både på norsk og engelsk er en fordel. Vi ser gjerne at du selv har interesse og kunnskap om golf.

Vi kan tilby en spennende jobb med varierte og utfordrende arbeidsoppgave som bl.a.
omfatter:

• Utvikle klubben i henhold til virksomhetsplanen
  • Personalledelse
  • Partnerskap med provirksomhet og Cafe
  • Salg og markedsføring (Inkl. Web og SoMe)
  • Økonomistyring og budsjettering
  • Medlemsoppfølging og medlemsverving
  • Innsalg og partnerskap med næringslivsaktører
  • Oppfølging overfor offentlige instanser og idrettens organisasjoner
  • Søknader om tilskudd/midler fra offentlige instanser

Arbeidsmengde vil variere noe med sesong.

Lønn og tiltredelse etter avtale.

Ved søknad eller spørsmål angående stillingen ta kontakt med daglig leder Jan-Tore
Grønlund på jtg@grinigolfklubb.no eller Styreleder Thorbjørn Gjerde på thogjerd@online.no
Søknadsfrist: 20 mai og søknaden sendes til post@grinigolfklubb.no

Til info har vi nå også ansatt ny klubbsekretær, og kan ønske Stine Sophie Johnsen velkommen fra  i dag 2. mai. Hun vil i tillegg til oppgavene som klubbsekretær jobbe med regnskap og i proshop. Dette betyr at vi kommer til å ta store deler av regnskapsoppgavene inn på eget hus. Stine Sophie er 31 år gammel, jobber som regnskapsmedarbeider, har bl.a. digital kompetanse, erfaring fra verv og aktiv i golfmiljøet. Hun vil bistå Daglig Leder med administrative oppgaver.