Innetrening vinteren 2021 / 2022

Av: Erik Holmen  |  Publisert: 19. oktober 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Avtale med ToppGolf for gruppetreninger og Protimer i våre egne lokaler

Utesesongen 2021 er dessverre snart over, men alle Grini GK medlemmer får nå et tilbud til å holde svingen vedlike frem til vi åpner igjen til neste år smiley

Avtale med ToppGolf for medlemstreninger - hold svingen og kroppen vedlike
Vi har inngått en avtale med ToppGolf der vi for vintersesongen kommer til å tilby gruppetreninger i deres lokaler med våre egne trenere i alle månedene vi er stengt.

Vi kommer til å disponere flere dager og tider der vi setter opp kurs for alle medlemmer fordelt på alder, kjønn og ferdighetsnivå for å effektivisere treningen best mulig.
All trening vil foregå på deres innerange som er utstyrt med 9 matter og en stor puttinggreen med plass til flere. Det vil også være mulig å booke simulatortimer (i eget regi) før/etter treninger for å få best utnyttelse av tiden og treningen.

Det er naturlig nok begrenset med plasser og Første mann til mølla-prinsippet gjelder.

Første kurs for Voksne og Seniorer er allerede lagt ut - påmelding gjøres HER.

Treningene består av 7x55min økter som er lagt opp til å dekke alle deler av spillet og er tilpasset nivået på gruppen med tre hovedmål:
1. Holde kroppen og svingen vedlike i vinteren
2. Motivere til mer egentrening
2. Skape et grunnlag for å spille bedre på banen til sommeren
Totalt kr. 1.250,-

Kurs for Juniorer vil snart foreligge og bli kommunisert ut. For juniorer vil påmelding gjøres igjennom Spond som med tidligere kurs.

Protimer i våre egne lokaler i Klubbhuset
Vi fortsetter som i fjor og tilbyr Protimer i våre egne lokaler med TrackMan, med både mulighet til svingteknikk og putting. Vi tar sikte på å kunne tilby dette allerede fra uke 46. Med en gang innesenteret vårt er klargjort, sendes informasjon ut og bøkene til Jørn og Thomas åpnes.

yes Velkommen yes